SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF20ATL
Cena regularna:
21 500,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF20ATL CZARNY (20KM)
Suzuki DF20ATL to nowoczesny, czterosuwowy silnik zaburtowy zaprojektowany z myślą o użytkownikach oczekujących wygody, mocy i maksymalnej efektywności paliwowej. Wyposażony w elektryczny układ odchylania (Power Tilt) oraz zdalne sterowanie, zapewnia pełną kontrolę nad jednostką z poziomu konsoli – idealne rozwiązanie dla nowoczesnych łodzi rekreacyjnych i wędkarskich.
Silnik korzysta z innowacyjnej technologii Lean Burn Control, która dostosowuje skład mieszanki paliwowo-powietrznej do warunków pracy, co pozwala znacząco ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin. To przekłada się na niższe koszty eksploatacji i większy zasięg pływania bez konieczności częstego tankowania.
Model DF20ATL wyposażony jest w bezakumulatorowy układ wtrysku paliwa, który gwarantuje szybki rozruch, stabilną pracę i dynamiczne przyspieszenie – nawet bez zewnętrznego źródła zasilania. Dzięki temu silnik sprawdza się doskonale w różnych warunkach, również na mniejszych łodziach bez instalacji akumulatorowej.
Kompaktowa konstrukcja i niska masa sprawiają, że silnik jest łatwy w montażu i transporcie. Dodatkowo specjalna powłoka antykorozyjna Suzuki skutecznie chroni wszystkie aluminiowe elementy przed wpływem słonej wody, co znacząco zwiększa trwałość jednostki.
Wybierz Suzuki DF20ATL, jeśli szukasz silnika zaburtowego z elektrycznym trymem i wygodnym zdalnym sterowaniem – lekkiego, oszczędnego i gotowego na każdą wodną przygodę.
MODELE I OZNACZENIA:
- DF20 AS
- DF20 AL
- DF20 AES
- DF20 AEL
- DF20 ARS
- DF20 ATS

| MODEL | DF20A |
|---|---|
| Zalecana wysokość pawęży mm | S : 381, L : 508 |
| Układ rozruchowy | Elektryczny/Ręczny |
| Masa silnika kg*1 | S : 48.0, L : 49.0 |
| Rodzaj silnika | OHV |
| Układ zasilania | Elektroniczny układ wtrysku paliwa - bezakumulatorowy |
| Liczba cylindrów | 2 |
| Pojemność skokowa cm3 | 327 |
| Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
| Moc maks. kW (KM) | 14.7 (20) |
| Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
| Sterowanie | Rumpel |
| Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
| Pojemność miski olejowej | 1.0 litra |
| Zbiornik paliwa | 12 l |
| Układ zapłonowy | Tyrystorowy |
| Alternator | 12V, 12A*3 opcja |
| Mocowanie silnika | Zawias |
| Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
| Przełożenie | 2.08:1 |
| Schemat zmiany biegów | F-N-R |
| Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
| Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
7”-12” |
*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.
*3 - Dotyczy DF20AS, DF20AL
W ofercie posiadamy także zestaw serwisowy dedykowany do tego silnika oraz akcesoria do silników.








