SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF6AL
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF6AL CZARNY (6KM KOLUMNA DŁUGA)
Silnik zaburtowy Suzuki DF6AL – kompaktowy, lekki i niezwykle funkcjonalny
Suzuki DF6AL to lekki czterosuwowy silnik zaburtowy, stworzony z myślą o użytkownikach ceniących mobilność, komfort i niezawodność. To jeden z najlżejszych modeli w swojej klasie, co przekłada się na wyjątkową łatwość transportu, montażu i codziennej obsługi – zarówno na łodziach wędkarskich, rekreacyjnych, jak i pomocniczych.
Zintegrowany zbiornik paliwa oraz innowacyjny układ smarowania z pompą oleju umożliwiają bezpieczne przechowywanie silnika w trzech pozycjach, bez ryzyka wycieku paliwa czy oleju. Dzięki nowoczesnemu układowi paliwowemu możliwy jest łatwy rozruch nawet po długim okresie postoju – bez potrzeby wcześniejszego dopompowywania paliwa.
Suzuki DF6AL to także większy komfort użytkowania. Redukcja drgań w średnich zakresach prędkości oraz specjalnie zaprojektowane uchwyty do przenoszenia sprawiają, że obsługa tego modelu jest wygodna w każdych warunkach. Nowoczesna konstrukcja układu dolotowego i cichy system pracy znacząco obniżają poziom hałasu, co doceni każdy sternik.
W modelu DF6AL zastosowano również odsunięty wał korbowy, który poprawia płynność pracy silnika, zwiększając jego sprawność i żywotność. Odporna na korozję powłoka zabezpieczająca skutecznie chroni silnik przed działaniem słonej wody i wilgoci.
Suzuki DF6AL to kompaktowy, a jednocześnie zaawansowany technologicznie silnik zaburtowy, który doskonale sprawdzi się wszędzie tam, gdzie liczy się niezawodność, wygoda i niska masa.

Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
DANE TECHNICZNE:
MODEL | DF6A |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | S : 381 L : 508 |
Układ rozruchowy | Ręczny |
Masa silnika kg *1 | S : 23.5 L : 24.5 |
Rodzaj silnika | OHV |
Układ zasilania | Gaźnik |
Liczba cylindrów | 1 |
Pojemność skokowa cm3 | 138 |
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 X 48 |
Moc maks. kW (KM) | 4.4 (6) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 4,750-5,750 |
Sterowanie | Rumpel |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | Ręczny |
Pojemność miski olejowej | 0.7 |
Zbiornik paliwa | Zintegrowany 1l |
Układ zapłonowy | Tyrystorowy CDI |
Alternator | 12V 5A (opcja) |
Mocowanie silnika | Tuleje |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
Przełożenie | 1.92:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Otwór nad śrubą napędową |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
6"-7" |
- Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
- Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z nami, w celu odpowiedniego doboru śruby
- Kolor biały dostępny na zamówienie.
W ofercie posiadamy także zestaw serwisowy dedykowany dla tego silnika, oraz inne akcesoria do silników.
Całą ofertę silników zaburtowych można sprawdzić na stronie Riverfox Suzuki Marine