SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF140BG
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF140BG CZARNY (140KM)
SERIA ZE STEROWANIEM ELEKTRONICZNYM
Cena nie zawiera zestawów instalacyjnych (manetek, wskaźników, śrub napędowych), które trzeba dokupić osobno. Zestawy instalacyjne do tego silnika znajdziesz w "Produkty powiązane".
Suzuki Precision Control to zaawansowany, komputerowy układ sterowania przepustnicą, który przekazuje informacje za pomocą sygnałów elektrycznych, eliminując cięgna mechaniczne. Cięgna te stanowią wyposażenie tradycyjnych układów sterowania, których wadami jest tarcie i opór. Razem z układem spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control powoduje wyraźne ograniczenie zużycia paliwa w szerokim zakresie pracy silnika.
Suzuki Selective Rotation to pierwsza w historii technologia, umożliwiająca przełączanie trybu działania przekładni oraz wybór kierunku pracy śruby – ze standardowego na przeciwbieżny – użyta w silnikach tej klasy. W większych łodziach napędzanych przez kilka silników zaburtowych do zmiany kierunku pracy śruby wystarczy przełączenie trybu pracy przekładni i zamontowanie śruby przeciwbieżnej*1.
- Przed zmianą silnika pracującego w trybie standardowym na jednostkę pracującą w trybie przeciwbieżnym należy skonsultować się z dealerem.
Dodatkowy przełącznik i śruba są niezbędne, aby skorzystać z funkcji wyboru kierunku pracy śruby.
DANE TECHNICZNE:
MODEL | DF140BG |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L: 511 / X:638 |
Masa silnika kg | L: 182, X: 187 |
Pojemność skokowa cm3 | 2045 |
Stopień sprężania | 10,6 |
Średnica x skok tłoka mm | 86 x 88 |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,600-6,200 |
Typ przepustnicy | SPC |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 4 |
Moc maks. kW (KM) | 84.6 / 103 (140) |
Sterowanie | Zdalne |
Pojemność miski olejowej | 5.5 litra |
Zalecane paliwo | RON91 / AKI87 |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 20A/700rpm , 40A/6000rpm |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | Trymowanie i odchylanie elektryczne |
Przełożenie | 2.59:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
- Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
- Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z z nami, w celu odpowiedniego doboru śruby.
Zestawy instalacyjne z manetkami typu Keyless i wyświetlaczami elektronicznymi
PAKIET 1
- Manetka topowa KLS
- Wyświetlacz wielofunkcyjny
- Wiązka manetki 6,5m
- Włącznik główny (prostokątny)
- Śruba aluminiowa
- Śruba stalowa
PAKIET 2
- Manetka wpuszczana KLS
- Wyświetlacz wielofunkcyjny
- Wiązka manetki 6,5m
- Włącznik główny (prostokątny)
- Śruba aluminiowa
- Śruba stalowa