SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 SHSU
Cena regularna:
17 310,00 zł
towar niedostępny

Opis
Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 SHSU – Lekki, mocny, niezawodny
Honda BF 20 DK2 SHSU to idealna propozycja dla osób poszukujących lekkiego, niezawodnego i oszczędnego silnika zaburtowego o mocy 20 KM. Dzięki krótkiej kolumnie, ręczno-elektrycznemu rozruchowi i sterowaniu rumplem, model ten zapewnia pełną kontrolę nad łodzią w każdych warunkach – zarówno podczas spokojnego rejsu, jak i dynamicznego pływania.
To czterosuwowy silnik zaburtowy Honda 20 KM, który wyróżnia się wyjątkową kulturą pracy, niskim spalaniem i zaawansowanymi technologiami, takimi jak cyfrowy zapłon PGM-IG, amortyzatory drgań czy wysokowydajny alternator. Idealny do łodzi rekreacyjnych, wędkarskich oraz użytkowych.
Dane techniczne:
Parametr | Wartość |
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, 2-cylindrowy, OHC |
Pojemność | 350 cm³ |
Moc maksymalna | 20 KM (14,7 kW) przy 5500 obr./min |
Układ chłodzenia | Wodny z termostatem |
Rozruch | Ręczny / Elektryczny |
Sterowanie | Rumpel (manualne) |
Długość kolumny | Krótka – S (433 mm) |
Waga | 49 kg |
Zalecany zakres obrotów | 5000–6000 obr./min |
Alternator | 12V / 6A |
Układ zapłonowy | PGM-IG (cyfrowy) |
Wydech | Przez śrubę napędową |
Przełożenie | 2.08:1 |
Zbiornik paliwa |
Zewnętrzny, 12 l (w zestawie) |
Najważniejsze cechy silnika Honda BF 20 DK2 SHSU
-
Lekki i kompaktowy silnik 20 KM – tylko 49 kg
-
Krótka kolumna (S) – do łodzi z niską pawężą
-
Sterowanie rumplem – pełna kontrola i precyzyjne manewrowanie
-
Rozruch ręczny i elektryczny – elastyczne rozwiązanie w każdych warunkach
-
Cyfrowy układ zapłonowy PGM-IG – pewny zapłon, oszczędność paliwa
-
Wyjątkowo cicha praca – dzięki wydechowi przez śrubę i tłumikowi ssania
-
Amortyzatory drgań – komfortowe prowadzenie łodzi
-
Wysokowydajny alternator 12 V / 6 A – zasilanie urządzeń pokładowych
-
Wytrzymała konstrukcja – odporna na korozję i trudne warunki
-
W zestawie 12-litrowy zewnętrzny zbiornik paliwa
Silnik jest rekomendowany do naszej łodzi RiverFox 420C