SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 SHSU
Opis
SILNIK ZABURTOWY - HONDA BF 20 DK2 SHSU
Nowoczesna wszechstronność
Bezkonkurencyjne połączenie innowacyjnych rozwiązań w silnikach klasy średniej. BF 15 i BF 20 to gwarancja udanych wypraw wędkarskich i wspaniałych przygód na każdym akwenie. Ta para silników została stworzona do napędu pontonów, łodzi i żaglówek o optymalnej długości od 2,7 do 8,5 m.
Zależnie od potrzeb i preferencji, możesz wybrać opcję z układem podnoszenia silnika Power Tilt lub ręcznym. BF 15 i BF 20 w zależności od rodzaju łodzi stwarzają Ci również wyjątkową możliwość znacznego poprawienia osiągów i zachowania łodzi.
Lider w płynnym przyspieszaniu
BF 15 i BF 20 to liderzy przyspieszania – wyposażone w innowacyjny mikroprocesorowy układ zapłonu PGM-IG i specjalną pompę przyspieszającą, osiągają imponujące prędkości w krótkim czasie i całym zakresie obrotów. Pompa przyspieszająca w układzie dolotowym dostarcza dodatkowe dawki paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu oraz zapewnia płynne przyspieszenie od najniższych do najwyższych obrotów silnika.
Bezpieczna wyprawa
Nowoczesna konstrukcja BF 15 i BF 20 zapewnia zwiększone bezpieczeństwo i niezawodność. Bez obaw możesz zabrać na pokład rodzinę z dziećmi i przyjaciół, by wspólnie oddawać się wodnej rekreacji. Elektroniczne czujniki bezustannie monitorują ciśnienie oleju, obroty maksymalne i temperaturę silnika.
Czy wiesz, że BF 15 / BF 20 to:
- niezawodność i wyjątkowe przyspieszenie w całym zakresie obrotów
- pojemność skokowa 350 cm3, moc 15 kM/ 4 500-5 500 obr./min. i 20 kM/ 5 000-6 000 obr./min.
- rozrusznik ręczny i elektryczny lub tylko ręczy
- układ automatycznego ssania w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- najbardziej wydajny, wielopolowy układ ładowania akumulatora 12V / 6 lub 12A w zależności od wersji
- unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań dla zwiększenia komfortu
- tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejszający poziom hałasu
- specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza zabezpieczający układ dolotu powietrza przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym
- podpora na płytkie wody zmniejsza ryzyko uszkodzenia słodziny w wersjach z podnoszeniem ręcznym
- unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększająca uciąg
- bardzo mocna przekładnia w standardzie przystosowana do pracy z 4-łopatowymi śrubami Power Thrust do ciężkich łodzi wypornościowych
- system elektronicznej kontroli oleju, obrotów maksymalnych i temperatury oraz dodatkowo alarm dźwiękowy w wersjach z manetką zdalnego sterowania
- przyłącze do płukania słodką wodą
Silnik jest rekomendowany do naszej łodzi RiverFox 420C