SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF30ATL
Cena regularna:
24 900,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF30ATL CZARNY (30KM)
DF25A/30A to pierwsze silniki zaburtowe w swojej kategorii, w których zastosowano wewnętrznie łożyskowane rolki współpracujące z krzywkami wałka rozrządu zarówno w przypadku zaworów dolotowych jak i wylotowych. Rolka powoduje zmianę sposobu współpracy wałka rozrządu z dźwigienką zaworową. Tradycyjny mechanizm ślizgowy zastąpiono tocznym, który zmniejsza tarcie podczas pracy dźwigienki.
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku otrzymano bardziej płynny ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
DANE TECHNICZNE:
MODEL | DF30ATL |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | 508 |
Układ rozruchowy | Elektryczny/Ręczny |
Masa silnika kg | 72 |
Rodzaj silnika | OHV |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 3 |
Pojemność skokowa cm3 | 490 |
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
Moc maks. kW (KM) | 22.1 (30) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
Sterowanie | Zdalne/Manetka |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 1.5 litra |
Zbiornik paliwa | 25l |
Układ zapłonowy | Tyrystorowy CDI |
Alternator | 14V |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | Trymowanie ręczne, odchylanie ze sprężyną gazową |
Przełożenie | 2.09:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) |
9”-14” |
- Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
- Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z nami, w celu odpowiedniego doboru śruby.
- Możliwość dokupienia 4-łopatowej śruby Power Trust do ciężkich jednostek.
- Kolor biały dostępny na zamówienie.
W ofercie posiadamy także zestaw serwisowy dedykowany do tego silnika oraz akcesoria do silników.