SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF2.5L
Cena regularna:
4 500,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
SILNIK ZABURTOWY SUZUKI DF2.5L (2.5KM)
Zawiera licznik motogodzin
Jednostka pracuje cicho i płynnie, między innymi dzięki układowi chłodzenia wodą, który również zwiększa żywotność i trwałość silnika. Zintegrowany bak paliwa o pojemności 1 litra umożliwia prawie godzinną pracę silnika na jednym tankowaniu.
Silnik zaburtowy Suzuki DF2.5L – lekki, wygodny i prosty w obsłudze
Suzuki DF2.5L to lekki i kompaktowy silnik zaburtowy, który został stworzony z myślą o prostocie użytkowania i maksymalnej wygodzie. Idealny do małych łodzi i pontonów, zapewnia płynną oraz cichą pracę, dzięki zaawansowanemu układowi chłodzenia wodą, który jednocześnie zwiększa trwałość jednostki.
Ergonomiczna konstrukcja z dużymi uchwytami ułatwia przenoszenie i montaż silnika, a możliwość ustawienia w czterech pozycjach pozwala na dopasowanie go do różnych typów łodzi i warunków pracy. Zintegrowany zbiornik paliwa gwarantuje długi czas pracy na jednym tankowaniu.
Silnik wyposażono w intuicyjną manetkę przepustnicy, co ułatwia manewrowanie i sterowanie, nawet w ograniczonych przestrzeniach. Dzięki nowoczesnym technologiom czterosuwowym, DF2.5L charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa i zmniejszoną emisją spalin, co czyni go przyjaznym dla środowiska i ekonomicznym wyborem.
Suzuki DF2.5L to doskonały silnik zaburtowy dla osób poszukujących lekkiej, niezawodnej i łatwej w obsłudze jednostki na krótkie wyprawy i rekreacyjne rejsy.

DANE TECHNICZNE:
| Zalecana wysokość pawęży MM | S : 381 L : 508 |
||
| Układ rozruchowy | Ręczny | ||
| Masa silnika KG*1 | S : 13.5 L : 14.0 |
||
| Rodzaj silnika | OHV | ||
| Układ zasilania | Gaźnik | ||
| Liczba cylindrów | 1 | ||
| Pojemność skokowa CM3 | 68 | ||
| Średnica x skok tłoka MM | 48 x 38 | ||
| Moc maks. kW (KM) | 1.8 (2.5) | ||
| Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/Min |
5,250-5,750 | ||
| Sterowanie | Rumpel | ||
| Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | Ręczny | ||
| Pojemność miski olejowej | 0.38 litra | ||
| Ukłąd zapłonowy | Tyrystorowy CDI | ||
| Alternator | - | ||
| Mocowanie silnika | Tuleje | ||
| Sposób trymowania i odchylania | Trymowanie i odchylanie ręczne | ||
| Przełożenie | 2.15:1 | ||
| Schemat zmiany biegów | F-N | ||
| Wylot spalin | Otwór nad śrubą napędową | ||
| Standardowa śruba napędowa (skok) | 5-3/8” | ||
| Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) | 5.3/8” | ||
W ofercie posiadamy także zestaw serwisowy do silnika.








